19 januari 2013

Clothingsloves.net

               Hey dolls!
First of all sorry for my english followers cause this is going to be a post in dutch.
 
Een paar dagen geleden heb ik kennis gemaakt met Clothingloves een geweldige online website met de laatste trends/musthaves voor een geweldige prijs! Soms zijn de trends die je spot meestal verbonden met een belachelijk dure prijs ( althans dat vind ik ), bij clothingloves is dit dus niet het geval.
 Ze hebben vrouwen kledij, mannen kledij, juwelen & zelfs weddingdresses!Van urbanstyle tot vintage, voor elk wat wils dus!  Mijn favoriete items op hun website zijn de jurken, rokjes & juwelen ( ik heb echt iets met juwelen.. ;p). Studeer je dit jaar af? Kijk dan zeker eens naar hun avondjurken! De jurken voor elke gelegenheid zijn ook helemaal geweldig, zeker eens kijken :D! 
                         Neem zeker een kijkje op hun website, en laat me weten wat je er van vind!
 
Yaël